divendres, de novembre 10, 2006

DEMANDAS: La Tita Rosy Fresurè diu

FONTXO VULL VEURE LA FOTO
Jo vull que el Fontxo publiqui una foto d'aquest estiu, que ens vàrem trobar a Alemanya. Va ser una potra de primera, quan el vaig veure per aquells carrerons de Linz, un poblet en plan Hansel i Grettel... no m'ho podia creure. Vaig pensar... ostras "quell" tio tan menut sembla el Fontxo. Wenu "lo dixo", aviam si algun dia també envio les fotos del meu cumple que en vaig fer 04 i ja comencen a pesar!!!

tita rosy fresuré

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Encara no en sé d'enviar retratus.

Anònim ha dit...

Fontxo ja et val, però si és mot fàcil. "Te lusplicu": quan envies un mail busques al menú un dibuixet d'un clip (d'agafar folis, home! d'aquells que sempre hi ha per totes les taules i calaixos del món mundial), una altra "osió" serà trobar una frase que diu "adjuntar datos adjuntos" o bé "adjuntar archivos" (siempre en castellano, que mola más y hace más “trénico”)... Ho cliques... i ara el més difícil: buscar la foto al teu ordinador (aquí ja no et puc ajudar).
Wenu, ànim!