dissabte, de febrer 21, 2009

anem a fer un XIPOTIL a les CAVES

Proposicio per anar a fer un XIPOTIL a les caves A veure que us sembla anar a fer un Xipotil a Les Caves Blancher,el tema es que hi ha foc ja fet i taules interiors i exteriors el minja cada 1 el seu segons la gana que 1 tingui. (Es te que portar tot plats,gots,forquilla,ganyvet ,ull de bou o tauladeta, oli,vinagre,sal ,manida carn postres i cafe tenen cafetera hi ha mantekaos).

Les taules son de 8 Obligatori 6 ampolles per taula pot ser vi o cava o els 2 Preu 15 l'Euros per taula mes la veguda i aixo pot sortir mes o menys 55 l'Euros per taula. Ja espai per la mainada per corra Si voleu podeu entrar a la www.blancher.es i veureu les instalacions tipus de cava,vi etc.

Si som colla podriam fer un autocar,aixi no hi ha perill per els punts, El debat esta servit: (Moderador Ramonet el catador)

A veur si som molta colla i tanquem mles caves. Coordina la llogistica el Ramir
El dia millor que fagi mes bon temps es te que reservar amb temps. 

PARLE VOSTE CALLE VOSTE I DIGUI LO QUE PENSA DE AQUESTA PROPOSTA

17 comentaris:

Anònim ha dit...

kin dia seria akest xipotil?

Anònim ha dit...

No ho se pero entre tots podria'm posar data

Anònim ha dit...

jo vull seri, a partir d l'1 d'Abril!!!chama

Anònim ha dit...

Jo proposo el dia 8 de març o el 17 de maig perque
el mes d'abril hi ha setmana santa i els Play of d'hockei

Anònim ha dit...

Ei¡¡¡ el 15 de març tambe pot ser un bon dia

Anònim ha dit...

ei si ho organitzeu de dbo els belguesparisins baixem !!! pero no el 1503!

Anònim ha dit...

8 de març cau en..........dimenge...
però i els altres findes de març
perk al maig massa lluny
bé jo m'apunto
tant siga e 8 com el 17
bon nadal
besotes
titi

Anònim ha dit...

Ja puc veure el Block tot sencer. Miracle de la Mare de Deu de Lourdes!!!!

Anònim ha dit...

Amb naltros ja hi podeu comptar!

Menxu ha dit...

Ei Famili, als Puigdes ens va mes be el 15/03; pk tenim carrera l'anterior i ademes podem celebrar el meu aniversari no mes 51 tacos jajajaaj, com ja o varem fer un altre any.........no se kin.
Jo poso les postre i el pastis.

Ignasi ha dit...

eiiii

Doncs hem sembla a mi que jo fins els mes d'abril na nai de la Xina que els Freixa Furio estem en plena temporada d'esquí!!!

apali records a tothom!!!

Anònim ha dit...

Ami cuan acurdeu el dia, ja mudireu,sempre em ba jesus.

Anònim ha dit...

Total, que el més klent a l'aiguera...

Anònim ha dit...

Hooooooooooola, jo penso que ho podem fer o el 15 de març o el 17 de maig. Ramiro, tria un dels dos dies i preparem una llista de la gent que vindrà. Es important marcar un dia i fer-ho correr. Aixo ja esta fet!!! Ah ! ves a buscar el Ton eh!!
J.A.F.

Anònim ha dit...

Digueu-li a la meu Mare i meua germana Marta que no hi entren al Block i crec que s'hi apuntrien!

Teco

Anònim ha dit...

Que vos sembla fer-ho 1 disabte el dia 21 de març envieu 1 e-mail cuans sereu perque tinc de fer la reserva i de moment no ser si hia lloc.e-mail:ramirfreixavancells@yahoo.es.Gracies

Anònim ha dit...

Ei¡¡¡ encara no se cuants serem envieu e-mail