dimecres, de setembre 16, 2009

111 ANYS avui l´Avi ALFONSO


Avui el avi ALFONSO farìa 111 ANYS. Per molts anys i gracies per fer aquesta gran branca. Desde el cel que ens seguexis ajudan igual com u vares fer aqui a la terra. Apa Avi per molts anys i San Pere et tapi.

Perdoneu per el retras de les noticies i de la seccio de les dates de familia. Gracias Roser per fer aquesta gran aportacio, pronois aixo de corre i escriure al mateix temps ja voltas que no arrivas. Aprofito per dir a la gent que envieu fotos noticies, ara amb aixo del movil camara es me facil es fa una foto es possa un text i evieu al emiliu: elsfreixa@gmail.com. Va nois col.lebureu amb el block que no costa tant. Si jo u puc fer desde Xile vosaltres desde la Catalunya del meu cor es mes facil

4 comentaris:

ramir ha dit...

Va neixa el 1897 la meua dona diu que faltaba 3 anys per acabar el segle,el seu pare en Pere tambe va neixe el meteix any. Jo ni m'enrecordo

Anònim ha dit...

Cap de branca!

titi ha dit...

falisitats avi!!!!
naltros per aki
anar fent....
saps k tenim un blog?
i k es un blog?
res xorraes...pero mira aixi
et podem falisitar...
apa...k sant pere t'esta buscant
k et toca el xarop de les dues
portat be
besotes
titi

titi ha dit...

ah i no fumis tan...
segur k a la tomba et vas endur
akells ideales ...remollits
k fumavem tu i jo d'amagat
de l'àvia i les tietes..
ya te vale..abuelo....
jajajja