dijous, de maig 06, 2010

EDITORIAL del BLOCK

DIUEN QUE HEM GUANYAT LA COPA DEL REI!!! I QUE AM LLEVI
DACORD !!!!
PUES NEGS ENVIEU LES NOTICIES AL EMILIU elsfreixa@gmail.com
Pues jo estic a les Ameriques i no me arriva el Diari de Terrassa.
Per tan estic molt lluny i la nova politica del BLOCK es que publico lo que m´envien
o lo que se ma acudeix cuan tinc ganes, sino a caga a la via !!!
Aqui tots riuen i ningu traballa.
Apa adeu i que us tapin i feu el fotut favor de envia material afotos i cuansevol cose,
que tota pedre fa pared.
He DICHO !!!!

4 comentaris:

ramir ha dit...

Koll.. Ramonet quin mal caracter

tabac ha dit...

bon rollo ramonet......
jo no tinc cap document gràfic de la efèmerida aconseguida. Ton germà segur que te un munt de retratus!!!

titi ha dit...

ray
la titi t'ha enviat
alguna coseta
o no?
bé ja la fikaras
no passa res!!!!
avui ha sortit el sol
besotes
titi

elsfreixa ha dit...

NOIS NO ESTIC EMPRENYAT ESTIC DE BON ROLLO
GRACIES PER TOTS PER QUE COL.LABUREU APA A DORMI
BONA NIT
RAMONET