dimecres, de maig 12, 2010

EL JAUME DIU

Dissabte vaig quedar campió de Catalunya de 1a divisió amb el meu equip, el Can Salas. Vem guanyar al Barcelona al Pau Negre on vem cantar l'aliró després de guanyar 1-3 (2 xixarrus marca de la casa d'un servidor). Envio la noticia sobretot perque facis una crida a tots els Freixa que vinguin a animar el meu equip el Campionat d'Espanya que es celebrara a Can Salas del 21 al 23 de Maig.
La segona noticia es que el Vallès de Divisió d'honor B del Pollo (entrenador) , Perico Freixa (delegat) i el meu germà Pau Freixa jugador va aconseguir l'ascèns a Divisio D'honor A tambe el passat dissabte contre la Real Societat amb resultat de 3-1.

6 comentaris:

Miri ha dit...

Felicitats Pau i Jaume, així m'agrada que mantigueu el llistó ben alt!! Força Atlètic en totes les seves categories!!

Anònim ha dit...

Ja era hora, avaiam si hu selebrem

Anònim ha dit...

i et deixes el Quim Malgo neng marit de la Piui Feixa o es que els sobrevinguts no contem!!
Felicitats Valles
Glo

Anònim ha dit...

Chama,que vas ingeri molt alcohol...
m,han dit que si t aprimes el kim i el David et ficharan....Felicitats a tots inclosos els sobrevinguts eeee Chama

Jaume Freixa i Sureda ha dit...

ostres m'he deixat el Quim, es veritat!! jajaja!! moltes gracies x les felicitacions, pero el que vull es que ens vingueu a animar la setmana que ve!! apa una abrasada a tots

titi ha dit...

falisitats pel títol
a tots els de la family
i als k no ho son
i punto
besotes
titi