dilluns, de juny 16, 2008

... A LA VIA

SENSE PARAULES ...... A LA VIA

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Es pot saber qui és la del retrato?. Això m'asembla que no és una via, és una reixa!!!! Per cert: les reixes... la de Ca'ls avis del Carrer Sant Pere 46, telèfon 1382.

Anònim ha dit...

Abaiam!!! qui s'enrecorda de números telèfonics antics, como por ejemplo el de Casa el Sr. Ramón Matalonga: 1632. (Pensem una mica: el de la IPSA, INDUSTRIAL FREIXA, CAL PIERA, LA CASITA, EL GURUGÚ...)

Anònim ha dit...

jo ja vaig neixer amb els 7 números, encara que no calia posar el prefiju sempre.
A Reinàs si que teniem el 9

ACV

Anònim ha dit...

La IPSA 1203 Tiet Ton 1529 Els bombers 1234.(La Telefonica)

Anònim ha dit...

Aquesta a foto la vaig tirar jo i es
Arbucies a Les Enremdes i al mitg del carrer hi habia aquesta tapa de un taça de Watert.Ramir

Anònim ha dit...

Sí....però...qui és l'interfecta?

Anònim ha dit...

Si l'amplieu veureu que té un mirall o sigui que qui es mira, ja l'ha quigat.
Això em va semblar; potser m'equivoco.