dilluns, de juliol 21, 2008

A DOS SETMANAS DE LA GRAN BOA

Els preparatius de la "Gran BOA" del Ori i l`Angela van a tope i esperem que tot vagi bé. Som ja uns 150 els confirmats i tot comença a estar lligat. Els nuvis marxem el 5 d`agost cap a Santo Domingo.

Com diuen el primer fill sempre Ve amb un pa sota el braç, el fill no esta encara encarragat aixo es fa despues del 9 - DE LA BOA- , pero el pa si que ve despues del viatge de nuvis, ja que l`Ori la han contarctat a l'UNESCO que és la ONU de la Cultura, la Ciència i la Educació amb seu a París. Per tan sen van a viure a un pisset de "Paris panteras".

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo ja stick aprenent a ballar el merengue.

Menxu ha dit...

Cupion jo tambe m'entreno per el Merengue.... jajajja k guay, i estic molt nirviosa i tinc moltes ganes k arribi el dia per anar cap a Santo Dumingo.

Anònim ha dit...

jo si us haguessiu casat a llofriu o sant miquel del fai hagués vingut, però allò em queda molt lluny

Anònim ha dit...

Que bonica es aquesta diada.Vos desitjem un bon dia i una resta de vida.Gaudiu d'aquest dia perque pasa dun 3 i no res.VISCA ELS NUVIS I LA GENTIL PARELLA.Una forta abraçada de Freixa-Miralda&family.I el cava que no sigui klen.

Anònim ha dit...

be la titi ja ho té gairebé tot
unes sabates de xupate la punta ruben que vengo, k pa k morena....
i un rellotge de boas k ya le vale a la nena k sempre va amb els de planstic
ara k aixo del vió de tantes hores fa molta mandra pero.........
pel lori es fa el s ha de fer
i punto
besotes

Anònim ha dit...

Moltes falicitats els nuvis !!!! que disfruteu força en la boa. Feu un brindis per la gran familia Freixa. I lo mateix que diu lo Ramir: que el cava no sigui klen ........!!!
Jo demá ja m'en vaig de vacances i també em despedeixo del blog, avui apago l'ordinador i li fico la funda de planstic, fins l'1 de septembre, que per aixó treballo amb un cole.....Ala majos que a pasal-lo bien....!!! AFA