divendres, de març 06, 2009

bueno !!!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

que vol dir bueno?

Think Thank COM 0.2 ha dit...

vOL DIR QUE ESTIC PENSAN EL PER QUE ELS FREIXA NO ENVEN COSES AL BLOCK I TINC QUE ESTA PARIN TOTS ELS DIES LAGO DESDE AQUI.
NOIS TAN COSTA ENVIA AGUNA FOTO EL UNIC QUE ES BON NOI ES EL FONSO.

Anònim ha dit...

Tens tota la raó però collors no s´ñe que enviar, la setmana que vé promet que envío algo! aquesta m'en vag de vacances!!!!!!!

Teco

Anònim ha dit...

Tens tota la raó però collors no sé que enviar, la setmana que vé promet que envío algo! aquesta m'en vag de vacances!!!!!!!

Teco

Anònim ha dit...

no entenc res

Anònim ha dit...

No hi a que dir collors a cada moment em sembla que tenim que cuidar més algunes expresions ,tots plegats . Es maco fer broma pero de la bona.els Freixa som alegres , simpátics pero al mateix temps senyors