dimarts, d’abril 13, 2010

El Jesus operat de la potesis


El Tiet Jesús, 24 hores després d'haber estat sotmès a una intervenció quirúrgica de pròtessi de cadera (que no es hereditari.....) a la prestigiosa Clinica Cima de Barcelona.
Segons fonts properes a la familia, la preocupació del pacient va crèixer ahir de manera notable al no notar-se la "cuca" Afortunadament ha quedat amb una anècdota.
S'ha sabut també "entre pasillos" que els mes íntims han anat a cel.lebrar l'èxit de la intervenció al Restaurant La Venta.
I.....Als Carlins què?

3 comentaris:

ramir ha dit...

Pero el Jesus no va venir mal fet perque quan em varen operar les 2 vegades vaig anar amb la meua dona i
jo varem anar a un bon restaurant,no us dire quin,i vaig ingresar ben tip per si de cas.
Celebro que anat be pero no duraran tant com les meves 24 i 22 anys

Anònim ha dit...

Cadera versus maluc

Anònim ha dit...

Caram! si que filem prim!!
Pompeu