dimarts, de novembre 09, 2010

NOIS ANEM A TIATRE

Bon dia a tothom, faig una crida perquè vingueu al teatre aquest divendres a veure: "Calígula" als Amics de les Arts. Anem amb grup, amb la gent del "Voluntariat per la llengua", ja fa mesos que tinc les entrades reservades, unes 20. El que passa és que hi ha molt poca gent apuntada i no arribo a les 10 persones i encara em sobren entrades. L'entrada és careta perquè costa 12 euros i jo us la puc vendre a 7 euros.

Calígula: Amics de les Arts, divendres 12 de novembre a les 21.30 h.

Si voleu venir només m'heu de trucar al mòbil: 637979235 o enviar-me un correu i abans del divendres 12, me les hauríeu de pagar!

Bé, animeu-vos, si us plau!

Petonàs,

Ivette*

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Això està bé, Freixam nou escrivint al blog!!! Enhorabona. Escolta, de què va l'obra? Que fa riure? Que fa por? Que es de pensar? Va home, explica una miqueta l'argument!!
J.A.F.

Anònim ha dit...

a mi m¡agradaraia estar a l'hora pero surto a les 19'30 d'Andorra i m'han de deixar a peu de porta que ja saps que vaig amb crosses. com ho veus.
Toti

titi ha dit...

nois jo no hi podré anar tampoc...
perquè crec que he pillat un trancaço...o sia que el finde al llit
snif
besotes
titi