divendres, d’octubre 27, 2006

LA IVI ESCRIU AL "BLOCK", I ENS DIU QUE FA "TAIATRO"

Hola família,

només era per felicitar-vos d'aquest nou blog dels Freixa, la veritat és que amb tanta família em perdo i és bo que m'ho recordeu perquè aviat n'hi haurà que no saludaré pel carrer perquè creixen molt ràpid i de seguida es fan tant grans que estan irreconeixibles!

Us volia comentar que aquest any he començat TAIATRO a Barcelona (són tres anys d'especialització) a una escola que es diu el TIMBAL així que quan fagi alguna obra ja us ho comentaré que m'agradaria que em vinguéssiu a veure em faria molta il·lusió, ara, hauria de ser per tandes, perquè tots els FREIXA si el teatre és petitó no hi cabríem pas!JEJEJE!

Un petonàs a tots i a totes!

Ivi* (la petita de cal freixa matallonga)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Be noia a la primera funcio envia un imilio a "delsfreixa" i tots i serem
ramonet

Anònim ha dit...

i la nena es mudoseta i no us ha dit que aquets dies ha estat treballant amb la Fura del Baus d'aqui poc la veurem penjada en una corda jejeje

Anònim ha dit...

Avisa amb temps que ja som uns quants els que haurem de treure un billet per venir !!!!

Teco