divendres, de febrer 06, 2009

KE LI PASSA AL BLOCK


Nois Ke li passa al Block?
Estic negre.
Pues molt sencill que falta col.laboracio.
"Dingu" envia res i el pou esta sec.
Mi i fet el propossit de no publicar res hasta que no arrives algo a la bustia del block.
I lo primer que a arrivat - a tardat cuatre dies - i lo publico avui.
Teniu que entendre que jo desde Bolivia no puc tindre encesa la flama delsFreixa pues no estic al lloro. Teniu que ser vosaltres que esteu al era, qui ompli el pou.
Favor enviu news, fotos, comentaris.
Be si aixo s`enten anirem be.
Bueno apa adeu i que us tapim.
EL BLOCK

7 comentaris:

Anònim ha dit...

El block ja no és el que era. Primer de tot s'ha apagat totes les notícies. A la dreta no surt res. No pots veure els anteriors comentaris, fotos, etc.... de després de la foto del Faifal.

Anònim ha dit...

NOIS el blog es el blog
pero si algoliha passat
k es veu raro
aixo es la tecnica o ho deu ser
pero ja no es veu el rellotge
no mes les noticies noves
trankis k tinc material
pero.............m'agradaria
k es veies com sempre
pots fer kelcom?
besotes
titi

Anònim ha dit...

AKI EL RAMONET QUE ES DE PINYO FIXU I DIU QUE ELL ALLA L'ALTRE BANDA DEL XARCO HO VEU TOT NORMAL....DEU TENIR PA AL ULL.

elsfreixa ha dit...

BE AL ALTRA BANDA DEL CHARCO AHIR DIUMENGE ES VA VEURE MALAMENT, NO SURTIA LA FRANJA DE L ESQUERRA DEL BLOCK. I LES NOTICIES NOMES SURTIAN HASTA LA DEL FUFA AVUI VA TOT BE.
ES MOLT IMPORTANT FE UN SEGUIMENT DE TOT AIXO PER VEURE QUINA SOLUCIO LI DONEM MOLTES GRACIES PER LA COL.LABORACIO
RAMONET

Anònim ha dit...

ramonet ho fas més que bé fenomenal endevant

Anònim ha dit...

Ramonet au tota la kulpa es per tu aixo no hi ha dret,''Mira si son malas personas''

Anònim ha dit...

l'anterior soc jo ramir