dimecres, de novembre 08, 2006

BLOCK "ELS FREIXA" NO MES 15 DIES DE VIDA

TERRASSA VISTA AEREA

Duem 15 dies amb el BLOCK de “ELS FREIXA” en la xarxa.

Espero que t'hagi agradat.

Pro sembla que no és tan facil mantenir-lo viu per això us demanem la maxima col.laboracio enviant , temes, noticies, fotos "intigas" o d`ara, comentaris i el que se't ocorri per a cadascuna de les seccions. Enrecordat de sempre dir, qui es qui cuan envies fotos.

Un BLOG és interessant quan tots els dies es pot aportar alguna novetat, en cas contrari desapareix.

No saps la joia que tenen tots els Freixa que estan lluny de Terrassa i poden veure a la xarxa quan entren o surten del despatx o encén l'ordinador a l'arribar a casa.

Cal mantenir la flama encesa i per a això us demano la maxima col.laboracio i que totes les setmanas si pot ser envies un e-milio a elsfreixa@gmail.com i sobre tot entra a comentar la "xuada" fen click en "els comments".

Gracies per la ajuda.


bLOCk "Els FREIXA"

1 comentari:

tita rosy fresuré ha dit...

Sí, tu, que això és molt diver!!

Jo vull que el Fontxo publiqui una foto d'aquest estiu, que ens vàrem trobar a Alemanya. Va ser una potra de primera, quan el vaig veure per aquells carrerons de Linz, un poblet en plan Hansel i Grettel... no m'ho podia creure. Vaig pensar... ostras "quell" tio tan menut sembla el Fontxo.

Wenu "lo dixo", aviam si algun dia també envio les fotos del meu cumple que en vaig fer 04 i ja comencen a pesar!!!