dimarts, d’abril 29, 2008

L`Ignassi aquest cap de setmana va esta treballant durant el Gran Premio de España de Telefonica (no s´hi val fer referencies catalanistes es la denomicacio que li donen), I ens explica que "Ens vem llevar molt d'hora i surtir molt tard, vaig descobrir que el JJ Santos es coix de.....!! I que ni han pilots molt caxondus vease Alonso fent correr a un comissari mentres li signava gorres, Rosberg jugant un rondo amb els seus mecanics,..vamos que divertit divertit riuten tu daixo del HOCKEY!!!!! jejejejeje

10 comentaris:

Anònim ha dit...

nanu virtual!!!! nosaltres et convidem al hockey. Vine demà a les 12.30 a can ratllat que els hi hem de fotre un bacu a aquests del pijama.

Tu no convides a res!!!!. Els de la foto qui son???

Anònim ha dit...

Ignasi, Ignasi, suposem que el noi del afoto ets tú, peró, i la noia, que no ens la presentes?
Tú, tàbac, que t' ha convidat al menys una vegada, peró no ti vas agafar.... i más vale pájaro en mano, que Xordi volando...jejejeje
Aquest Tàbac es de por ....

Ignasi ha dit...

si si el de la afoto soc jo! i la noia es la meva companya de feina...la meva xicota es un altre!!

si es q...

per lu del hockey no podre venir avui vai al GODO!! cap a Can FAnga toca anar!

Anònim ha dit...

EL TÀBAC, COM SEMPRE, TOCANT LOS CULLONS!

Anònim ha dit...

nanu, tu que si fórmula I, que si godó.....sembles de ciutat.
A mi em va convidar un dia entre setmana i jo soc un obrer que haig de fer la meva jornada laboral completa que marca el convenio.

Doncs posa un retratu de la novia i no d'aquesta noia de la feina!!! va lleva't. Aquests de sabadei a vegades sembla que vingeu d'herbeca.

Anònim ha dit...

Nano dels Coixos ni tucarlos. Ramir

Anònim ha dit...

nasi, coi, sabadei, ke volem coneixer la noia!! com diu el tàbac lleva't i posar un primer pla, ke aki la titi miri te ganes de vaure.la. che!!

Ignasi ha dit...

ai ai ai

sempre amb les presses aqui a cal Freixa...

A vore potser que un dia us la porti en comptes de posar un retratu a mes crei que si u fai me mata

pq a mes sap de l'existencia d'aquesta wes

Anònim ha dit...

Nen de lluny t'esembles al teu Pare, ===

Anònim ha dit...

El JJ los Santos va coix perque els de terra lliure el van secuestrar i li tiraren un tret a la cama . Aixo está explicat a varios llibres