dimecres, de febrer 17, 2010

LA TOTI SEN VA A ANDORRA

Hola a tots!!!! Desprès de pensarm'ho molt he deixat la terra catalana per anar a terra veïna que percert m'entenen mes aqui que a Terrassa. Estic treballant d'inmigrant a les terres veïnes estic de conya i vivint en un apartament de 4x4 pero sempre hi ha lloc per un o dos persones o alguna mes, això si, us passeu per aqui nomes heu de trucar-me al 661555 i encara us podre fer un foradet per mumir. Estic devant mateix de l'hospital meritxell o mes ben dit al costat de caldea. Be doncs ja sabeu un altre FREIXA repartida per el món. I si tot ens va be tindrem un pisset mes gran per qui volgui venir algun cap de setmanes o per esquiar,encara que ara tambe podeu venir.Molts petons a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOTI

3 comentaris:

Anònim ha dit...

El què heu de fer de forma immediata es aconseguir un pis o una casa ben gran, per poder venir a veure-us. M'imgaino que treballes a l'hospital no?
L'Àngel treballa?
Bé, que us vagi bé i tingueu molta sort.
J.A.F.

Anònim ha dit...

El què heu de fer de forma immediata es aconseguir un pis o una casa ben gran, per poder venir a veure-us. M'imgaino que treballes a l'hospital no?
L'Àngel treballa?
Bé, que us vagi bé i tingueu molta sort.
J.A.F.

ramir ha dit...

Et repeteixes mes que la seva Xordi