divendres, de setembre 10, 2010

RECORDS DE VACANCES


La Montse a tornat de vacances per Palencia, Cantabria i la Rioja.... A le sgona tongada he estat a Jaen, Sierra de Segura i Cazorla i a la Cerdanya. Al retratu esta la titi en un 2826 és del PUIG PEDROS a la Cerdanya, el gugu i va pujar amb la selecció i es va fondrela veritat es de lo más sencillo, maco maco maco.

Tambe va pujar un 2043 és del PICO ALMONGA a Palénciaun 1500 molt facil pero maco maco maco....MAKÍSSIM TOT... i tambe va trovar els primers rovellons a CAMPELLES al costat de Ribes de Fresser...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Cony!!! tants picos, tants picos, això sembla el Tres Pics i Repicó del Sr. Bachs. A més em sembla que aquí hi ha truc, vols dir que aquesta foto no es la mateixa de l'any passat?
Jo em sembla que el Puigpedrós el vaig fer amb el Tiet Jesús, el Ton i el Ferran. Es possible?

J.A.F.

Anònim ha dit...

ascolta...k no... k no es la mateixa de l'any passat
no em veus mes rabassodeta?
besotes
titi