dijous, de gener 10, 2008

ALGU VOL UN CITROEN ZX Diessel

Hola Freixam: El meu germà Xavi m’ha demanat que penji al Block que REGALA un cotxe. Es racta de un Citroen ZX Turbo Diesel de quan en Francu era Curneta però que camina, qui el vulgui només haurà de fer el canvi de nom (i pagar-lo) i fer-li una revisió i tirar milles…
El que el vulgui que ho digui ja! perque el dia 13 de Gener el Xavi se les pira i no sabem quan el tronarem a veure per “Siriñola” (i va de veres que no sabem quan tornará…..) El que primer digui jo se’l queda! I si no a la ferralla! . Esteva

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Tinc un paisa que está interesat!!!!

Anònim ha dit...

JO EL VULL PER ANAR A PASSEJAR AMB EL TITO. LI VULL FER UN SORPRESA. ELS DIUMENGES AL MATI AGAFAREM L'AUTU I ANIREM FINS ALS CHALETS O A CAN SALAS.

Anònim ha dit...

Q LI ES DIT AL MELITON?