dilluns, de gener 14, 2008

FOTO CENSURADA A LA LUM PUBLICA

Si vas a la Plaça Vella de Terrassa i et trobas un Freixa, és lo més normal del mon. Arabe, que vol dir moro, que estiguis de vacances d'estiu, al mes d'Agosrt de 2.006, a un poblet a la vora del Rhin que és diu Lintz i es trobin dos cosins és una casualitat. Imagineu-vos si fan bona parella que alguna gent de per allà van insuar que era la querida i l'anonimodijo. La foto estava censurada i fins ara no ha sortit a la llum PÚBLICA. Això portarà més escandalera que l'assumpte DELS REY!!!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

EN PRIMER LLOC QUE ELS PROTAGONISTES EXPLIQUIN EL PERQUÈ DE TOT PLEGAT!!, ES A DIR, EL PERQUÈ DE LA CENSURA.
EN SEGON LLOC, SEMBLA QUE L'ANONIMO VA AMB UN SUETER DEL POLO.....

Anònim ha dit...

Que ho expliqui la Roseró. El niki no és del RC Polo de Barcelona, és del RC de Golf d'El Prat. (encara hi han clases)

Anònim ha dit...

QUE S'EXPLIQUIN JA! I ONDI TU TABAC AIXÒ DE "SUÉTER" COLLORS! DIGUES "NIKI"!

Anònim ha dit...

fau mol de goig tots dos, anonimo dijo amb niki i roseret florit papalló sense ales amb les teves cagaradetes a la ma. La Roser sempre deixa cagaradetes per tot arreu, akesta vegada les duia a la ma.....!!

Anònim ha dit...

tacu, es que lo de niki fot tanta ràbia, ho diuen els del polo.

Anònim ha dit...

Ospa, ospa, que fa dies que no miro al blog i estic a les boires: la famosa foto de Linz!!!! fa ja més d'un any i encara no l'havia pogut veure.
La història és tan senzilla com que l'estiu 2006 vaig passar el mes d'agost a Alemanya i en una excursió a Linz vaig veure de lluny un paio primet i vaig pensar: quet tio sembla el Fontxo, i una cop m'hi vaig acostar allò de "sembla" va passar a "és" kafor! Anava acompanyat d'una penya de Terrassa i és clar petons i abraçades i foto va pa la posteridad (jo ja tornava cap el meu vaixell i el que no sap el Fontxo és que vaig perdre el barco --vaia kpullos els alemanys, les meves amigues li van dir al xofert que m'esperés, però el tio deia Kartofen i no s'entenien i em vaig quedar sense barco... una altra història).
Total que la foto el Fontxo no hi havia manera de que la podés obrir i no sé quin rotllos i per això diem en broma que estava censurada.
Ta clar?

Anònim ha dit...

ELS CUSINETS FREIXA VIATGEN PER SAPARAT I ESTROVAN PER CASUALITAT, QUINA GRASIA! CRISTI