dimecres, de juny 27, 2007

LA LLISTA NEGRE: Falten dades per completar

Faig una crida a tots a que m'envieu dades de tota la família.
Falten DADES PER COMPLETAR i fer "UN EXCEL" SUPER COMPLET AMB TOTS ELS ESDEVENIMENTS DE LA FAMÍLIA

De cada persona recullo:
  • nom i 2 cognomsdates
  • naixement
  • sant
  • casament
  • mort
De les branques concretes em falta:

LLISTA NEGRE:
Freixa Ubac (avi i àvia)
Mercenè Freixa V
Roser Freixa V
Tito Juang Freixa V
Els Freixa Matalonga (S.Antoni i Fontvella)

Només tinc dades dels Freixa Escudé.Lo Lloís i Verdas.Paloma's.Miralda's
La resta ja m'ho han anat enviant.
Roser Freixa Aurell ENVIAR A: roserfreixaa@hotmail.com


7 comentaris:

Anònim ha dit...

Envio el què li he dit al Ramon per mail, perque és una mica diferent:

De cada persona recullo:
nom i 2 cognoms
dates: naixement/sant/casament/mort

De les branques concretes em falta:

Freixa Ubac (avi i àvia)
Mercenè, Roser i tito Juang
Freixa Matalonga (S.Antoni i Fontvella): només tinc dades dels Escudé.
Lo Lloís i Verdas
Paloma's
Miralda's

La resta ja m'ho han anat enviant.

Anònim ha dit...

Ramonet, ja se que vas molt de bolit, però masembla que laltura boliviana et fa estragus. Confons la gimnasia amb la magnesia.

Anònim ha dit...

quin sidral que heu montat!!!!
La mensené & roser & tito's brothers no tenen pc ni en tindràn mai, ni en volen tenir. Algún germà seu que els foti un cable!!!

Anònim ha dit...

Home això ja ho sé que els nostres tiets no són massa ciber's (q sí diver's). La cosa és que qui sàpiga alguuuu que ho envii, home!

Anònim ha dit...

la titi no enten el que s ha de enviar....
m he perdut
les dades de que
de quan em mori?
doncs ja m enterraran
jajajaj
ki m ho explica
be si et serveix d algo vaig neixer el 22 d abril de 1961 i que sapiga jo no tinc cap fill
el ramonet va neixer el 29 d'abril de 1955
la menxu el 15 de març de 1958
i l'ori el 9 de febrer de 1968
el puig de pare crec k va neixer el 18 de juny de 1960
el jordi nen el 14 'abril de 1985
el granuja javier el 28 de juny de 1987 i l'anna el 17 de novembre de 1994
ah la mary o sigui la mami el 24 de gener de 1924
els freixa escude diuent k ja esta servit
a el meu papi es va morir el 12 de maig de 1985
i la menxitu es va casar el 26 de gener de fa 24 anys resteu vosaltes perk m he cansat
i els sants son tan evidents k ja no els poso
besotes
TITI

Anònim ha dit...

per no entendre-ho ho has fet bastant B. Si em falta algu del patallongs sus hu dic

Anònim ha dit...

per enllestir els matalonga'santantoni m'heu de dir:
- data naixement tiet ubiols (q al cel sia)
- sant ramon
- data casament oriol i maria
wenu gràcies
La resta ningú m'envia res, doncs no estareu a l'arbre ni us felicitarem!!