divendres, de desembre 12, 2008

REUNIO SECRETA DEL PALOMINO I ELS ADAB-FREIXA


Impressionant document gràfic. Vaig a Paris amb la meva sra, faig respartu de canalla i al Ton li toca una (la gran) no sé per quina regla de tres que el diumenge ni toca un altre (el Pepe) se'n van a Barcelona a passar el día i ....... ZIU, ZIU, Bonah ni a totong, si señor, es troben al PALOMINO, el Ton li demana autògraf i fan retratu testimonial.Làltre versiò:
Aquest pont de la purissima, mentre alguns (i no vull dir quins…) aprofitaven per anar a veure mon, d’altres vem tenir la sort de poder fer de canguro. Per cansar la canaia i que dormin ven plans vam anar a “can fanga” i sorpresa ens vem trovar al Bernardo!!!!!! Li vem comprar un cd (5 lerus) i ens el va dedicar.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

tu borles!!!!!! posem'nos d'acord que si no fotem un sidral.......

Anònim ha dit...

Vaia, vaia. Notícia sensacional!!! Jo li donària un 10. El día de Nadal porte-ho el CD a casa del Renalíes. Jo en vull una còpia i amb la firma fotocopiada.

Anònim ha dit...

ton sembla imposible, quina grasia em fa ja ja ja petons cristi.
ho haveu vist?

RAMIR ha dit...

jo tambe tinc un autagrafo del Palamino l'ultim dia que varen tirar a terra els Xariguitus de la Barceloneta,varem fer una Paiella com no d'arroç la mea familia i L'Ivette Matallonga

Anònim ha dit...

Nanu, vaya pinta!
Que sapigues que aquest nadal per variar sere el de les SIBAGO mes netes i LLOENTS!

Anònim ha dit...

nano
fes el top manta
la titi tamabé vol copia
ja te vale ruben
deu