dilluns, de maig 21, 2007

OPERAN A LA GEMMA

EL DAVID CONTESTA:
"En aquets moments estic molt emocionat i molt content llegin tots els correus,la Gemma esta molt animada i uns enviar un petonats a tots i jo nomes diros que quina GRAN FAMILIA que tinc Els FREIXA COM SEMPRE a dalt de tot amb aquets anims TOT ANIRA Bi tambe us vui dir que us estimo molt GRACIES FAMILIA NO ESTIC SOL TINC UNA GRAN FAMILIA ELS FREIXAi un record molt especial perla Martona Buldu Freixa."
David Freixa El David ens comunica que avui dilluns 21 de Maig operan a la Gemma a Torrevieja Alicante
estereu informats a traves dels meus pares i la Silvia mi hermana.
Sempre encomanar per que tot vagui be.
ULTIMA HORA:
L'operació ha sigut correcte. Està tot molt be. Tot encaminat.

20 comentaris:

elsfreixa ha dit...

Nois desde aqui que estic lluny el meu suport i molts anims i tambe m`anrecordare aquesta tarda cuan vagi a la missa RAMONET

Anònim ha dit...

Jo també me'n recordaré molt especialment. Un petó molt gran a la família Freixa Claret.

Anònim ha dit...

Un petò molt molt gran de la familia Abad Sebastià.

RAMIR ha dit...

Estem molt contens AAAAMMMMUNT Gemma endevant esperem veurat aviat

Anònim ha dit...

La familia del anonimo dijo desitja als Freixa Claret veurel's ben aviat. Per cert, el Gugu comunica que us dedica els gols contra l'Egara.

Anònim ha dit...

Un peto molt efectuos de la tota la familia freixa matalonga de le font vella.animus

Anònim ha dit...

Freixa-Aurell preguem perque tot vagi be

Anònim ha dit...

La familia Buldu Freixa está supercontenta de que tot hagi anta bé!!!!!!! desde Cerdanyola, Brusselles , Venecia i Mallorca, (saps que en som de desperdigats!)enfoquem totes les nostres forçes i ánims capa Torrevieja per a la Gemma, Gemma com et deia la Martona ella ha fet la seva feina i ara et toca a tú!!!

Anònim ha dit...

La Familia Freixa&Sureda us envia una abraçada molt forta, ens veiem ven aviat pel Club, ok? Ptons

Anònim ha dit...

En aquets moments estic molt emocionat i molt content llegin tots els correus,la Gemma esta molt animada i uns enviar un petonats a tots i jo nomes diros que quina GRAN FAMILIA que tinc Els FREIXA COM SEMPRE a dalt de tot amb aquets anims TOT ANIRA B
i tambe us vui dir que us estimo molt GRACIES FAMILIA NO ESTIC SOL TINC UNA GRAN FAMILIA ELS FREIXA
i un record molt especial perla Martona Buldu Freixa
David Freixa

Anònim ha dit...

El no fumador recient i la seua donna,diuen, endevant Gemma ets moltforta i animada aixo es fantastic per la teva reabilitacio.Un peto per a tu i per en David,pensem molt amb vosaltres.UN PETO

Anònim ha dit...

Molts ànims de nou!!
David i Gemma sou uns cracks! Com aprenc de vosaltres al llegir tot això.
Alegria i optimisme, si senyor son el motor que ens mou!!
kiku fre.

Anònim ha dit...

Molts petons i el meu record amb oracions .Tieta maría

Menxu ha dit...

Ei anims per tots dos David i Gemma , aki al poble estem al corren de tot i esperem veuros aviat. els Puigdes

Anònim ha dit...

La família Gomez Abad també us envia un peto moooooolt gran . Molta sort i fins aviat.

Anònim ha dit...

be doncs tambe la titi us envia anims, encara k sigui tard
besotes i segur k d aki res tot haura passat
besotes......

elsfreixa ha dit...

mes bo que res de res es que tots estem tan be i tan contens Anims que per aquestes passem tothom.
FF

Anònim ha dit...

David i Gemma, amb la força que teniu veureu com quan hagueu superat això la força que tindreu serà increible. I jo estic d'acord amb el David, és una passada la família que tenim, som tant afortunats.....!. És impossible estar desanimats, de vosaltres també hi ha molt a aprendre ( de TOTA la família). Un petónàs molt gran als Freixa Claret, i endavant!!!.

Anònim ha dit...

Avui es el 40 aniversari de la Gemma, desde Terrassa moltes felicitats de part de l`Agusti i la Montse. Estem al corrent del teu estat, ets molt i molt valenta. ENDEVANT.

Anònim ha dit...

Felicitats Gemma! Només dir-te q admiro la teva força i saber portar en tot això. Ets un crack!
Saps q penso molt en tu!
Laura Freixa