dimecres, de novembre 14, 2007

A MORT L`ALVARETE

Era molt amic dels Freixa que passaveu per València. Serpre ens rebia al seu Restaurant Kailuze. Fa un any li dianosticaren un càncer d’estomac i avui ens deixa aqui a la terra per fer un dels seus xipotils al cel. Era molt amic meu i vostre i tots els Freixa que va conèixer, des de l’Uri, que li agradaba “lo bruto” que era, al Puigde que sempre em preguntava per ell. Ara és el moment dels records, de dir-li gràcies i d’enviar una oració per la seva anima que, ben segur, estarà al cel. GRACIES PER TOTS EL BONS MOMENTS QUE ENS VAS FER VIURE ALVARETE; VES PREPARANT LA TAULA AL CEL

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Penso, que lo millor és no fer comentaris. Era un gran amic del Ramunet, com el seu germà.

Menxu ha dit...

Jo el conexia tambe, vem anar-hi una vegada a celebra un dels nostres aniversari de boda i ens va agradar moltisim tot el k ens va fer. Era molt bon cuiner, de "Categoria·
El recorderem sempre.

Anònim ha dit...

Ramon la Mare sent molt la mort de Alvarete era un gran amic teu i cuando un amigo se va tambien marcha un trocito de corazon con él .Alvaro acuerdate de toda la Familia de Monxo

Anònim ha dit...

be, jo tambe el vaig coneixer
al seu restorant hi anava molta gent de l esport
des del zubi, un del barça k era de granollers, l aspar, ciclistes
i el tio super enrollat
k al cel sia, i k deu l hagi perdonat com diria el meu pare....
kins postres mes bons com un gelat de pegadolça, mare de deu senyor, mel de romer
be res mes