dilluns, de desembre 17, 2007

LA IVETTE ENS INVITA

Hola família, primer de tot Bon Nadal i bones festes!!! Us volia anunciar que el dia 22 de desembre (dissabte concretament) a les 12h00 del migdia actuo a Barcelona fent Commedia dell'Arte al passatge de la Magarola (és un carrer transversal a Portaferrissa) abans d'arribar al "Camello" una botiga alternativa de roba.
Si us interessa venir podeu trucar-me o trucar a la Toti al mòbil. El meu número és el 637 97 92 35 i el de la Toti el 627 55 22 36 o a casa 93 785 99 68. Ah! Me n'oblidava, és gratis així que si us animeu.... Vinga petons com melons!PD: Animeu-vos!!!Em farà molta il·lu!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

IVETTE, A MI M, AGRADARIA MOLT, JA M,ESTIC BUSCAN COLLA. JA SAPS LO TEATRERA QUE SOC.
QUE HI HAN ESCALAS''?
AIXO ES INPORTAN PER MI GRASIAS
CRISTI

Anònim ha dit...

Uola Ivette! Ja saps que si hi fos hi aniria però....en fi que et vagi molt be que segur que ho farás de conya!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Neeeeeeeeeeeeeeena, es un espectacle per àdults o per nens ? Ja saps que jo en tinc un munt!!!
Jordi Abad

Anònim ha dit...

Hla Cris, el teatre estar habilitat així que cap problema. Amb fara molta ilu que vinguis
Ivette

Anònim ha dit...

Neng Abad doncs alguna escena picanteta si, pero poquet poquet així que sino els hi tapes els ullets i tots contents.

Anònim ha dit...

ivette wpi la titi el dissabte treballa tot el dia
me sap greu
segur k sera un exit
besotes
titi