dijous, d’octubre 30, 2008

Sempre ens quedarà Paris….

Nois aixo de ser de cal Freixa es la llet, tenim pisset a Amterdam, a London, a Bolivia i ara em possat seu a Paris. L`Ori ens explica que lo de cassat va be, els caps de setmana o l’Angela ve a Parìs o jo vaig cap a Brusseles. I tambe a a Madrid que a anat a una missiò amb els del Ministerio de Moratinos. L`Ori amb l’Angela viuen a un piset del 7ème amb vistes a la torre eiffel a la rue Cler Van els dos al teiatru de Paris a veure una obra de la Callas, i menjar nata de la bona allà on és va crear al 1700 el primer plat de nata de chantilly (impressionant!), a dinar de llocs d’estrella michelin ia restaurants superxulos (Bofinger, Fermette Marbeuf, Fables de Fontaine, Thoumieux . L`Ori sen recorda com deiem amb els Freixa que vare anar a la Final de Paris , Sempre ens quedarà Paris….

6 comentaris:

Anònim ha dit...

recollons!!!!! jo vai de casa al juan per anar a sopar i el cap de setmana pq la canaia corri al athc.
quina vellesa mes puta que passarem
sempre ens quedarà paris.........i el miqueeeeelllllll
tàbac

Anònim ha dit...

Collors això sí que és vida i aquí amb la crisi de Michelin les rodes i encara gràcies i quan ja estan llises llises......

Teco

Jaume Freixa i Sureda ha dit...

no ens descuidem del piset del Teco a Mallorca....ejje

Jaume Freixa i Sureda ha dit...

FONTXOOOO!!! JA NO HEM TRUQUES MAI....POTSER ES PERQUE HAS VIST QUE VESTEIXO DE RATLLES??? L'altre dia hem van servir un suposat cava catala que el primer qe vaig dir va ser: cullons, Currooooomb aquest cava!!!
UNA ABRASSADA

Anònim ha dit...

Guard'em la plaque ramir

Anònim ha dit...

Pela que no em veus¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡