dimecres, d’octubre 10, 2007

L`ORI A WASINTON

l`Ori tambe es a "Wasinton" a la missió d’empreses de consultoria catalanes amb l’objectiu de propiciar el coneixement entre aquestes i les Institucions Financeres Multilaterals instal·lades a Washington.
Durant l’estada, les 8 empreses tindran l’oportunitat de participar en diverses sessions informatives i reunions bilaterals que el Grup Banc Mundial i el Banc Interamericà de Desenvolupament oferirà per a millorar el coneixement dels mecanismes de contractació de serveis per part de les seves institucions i quines són les principals qualitats que valoren de les ofertes rebudes.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

q vas veure al bush??
et vem veure per la tele3

Anònim ha dit...

Che collors, que no he entés rés de rés que ha anata fer que??????

Anònim ha dit...

Collons tot això que explica és lo últim crit!!! Aneu retrasats tots, no sabeu de que va la vida. Ami se m'ofert fer una "Institució pel desenvolupament de les institucions mediatiques en el ámbit intercultural de les nacions sense estat, compaginatlo amb els programes d'ocupació de sostenibilitat sense demora envers als ents culturals plurinacionals i estigmatics" Però vaig dir NA...NA....NA... ami no em fotaran. Prfereixo escriure al bloog de Cal Freixa.

Anònim ha dit...

guaita tu kines coses que fa aquest noi. Ara jo també em perdo neng, què diu que què sostens a les nacions pel desemvolupament de l'estat i les institucions mediàtiques i catalunya i els americans i europa i tota la pesca???¿¿¿ .............

Anònim ha dit...

Miri: que vas amb el lliri a la mà? No veus que tot és una invenció del anonimo dijo sostenible.

Anònim ha dit...

si, ja u veus, em deien la tobe

Anònim ha dit...

asprintos nena, que l'anonimo hi posava més palla que al paller