dijous, d’octubre 18, 2007

REEEECC !!!! "Quedarà Content"

El Ton fa memoria i ens explica que: La Sabateria carrer Muntaner,Travesera,no recordo el nom.Demano unes sabates,trio unes imitació "Sebago" que estaven en el prestatge de baix de tot,m'ajupo,al mateix moment que reeec!!! la part posterior dels pantalons,van amollar,amb el consequent soroll,repeteixo REEEC!.
La dependenta,molt profesional, pero pensantse que havia fet un pet,va dir:les emboliquem?Jo al mateix temps que em posaba l'estrep entre la ragatera,li deia que si.

Ella tota servicial i per disimular va fer:""Quedará content".

Vaig trasladarme a la Caixa amb les "galtes" apratades i arrosegant els peus,no fos,qe´l descusit quedes pales el nyap .

Vaig pagar.i arrossegant els peus,vaig obrir la porta,i com que estaba a una cantonada de casa dels sogres la "MUAMUA" va resoldre la basinada.¡Coses que pasen!

8 comentaris:

Ignasi ha dit...

Coi Avi!!

Aquesta historia no la sabia....si que dunidó am els pantalons i les imitacions sebago...

Anònim ha dit...

Cusí. Ben guapa l'història!!! He rigut com un bacó, imaginant-mo. Això és com aquell dit: "Fins a la p... més fina se l'hi escapa un pet".

Anònim ha dit...

Pot ser ets el tiet. Tan se val, he rigut igual!!!!

Anònim ha dit...

EM SEMBLA QUE BAIXAVA
EL CARRER MUNTANER TAPANT-SE
LA REGATERA AMB LA CAIXA
DE SABATES

Anònim ha dit...

Tenia el cul escaltat? o qué?

Anònim ha dit...

Nen m'ha agradat això de apretar!!!

Anònim ha dit...

Hi hauran pops a plaça¡¡¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

anonimo que és mon paer tiu