dimecres, de setembre 10, 2008

EL XAMA A LONDON



El Xama esta a London i diu que tot be i que si algu vol saber que fot, que vaixi al seu block http://dequevolsparlar.blogspot.com/ la primera cronica diu:
Hola a tothom el qui vulgui saber de mi per terres britániques. Per comensar hos he de dir que no tinc ni c trencada ni accents oberts, així que els més tiquis-miquis hos haureu d'aguantar amb el tema ortografic.
Bé doncs, el dimecres ja vaig aterrar a Londres, a les 23.35 de la nit baixava de l'avió a l'aeroport de Gatwick. Tot molt maco: noves sensacions, moltes preguntes a fer-se i sobretot molta ilusió pero...paaam...el primer clatellot ja hem va caure nomes aterrar. 17 Lliures per fer un trajecte de 35 minuts. Perque us en feu una idea és com si pagués 22 € per anar de Terrassa a Sarria amb els catalans...Tot i així ja sabia el que hem trobaria.
Amb el tema hockey ja he fet un entrenament i 3 partits. Al primer partit vaig fer el meu primer gol i debutar amb gol no esta pas malament...Tot i així els entrenos son bastant durs, a més de que els de l'equip ja en porten molts més que jo, son físicament molt forts. A un entreno qualsevol es deixen la pell i els collons al camp, son uns motivats...La meteorologia ja sabeu com va, la major part del temps el cel esta tapat. Al primer partit durant l'escalfament va caure un xafec de collons i al cap de cinc minuts va sortir el sol, i al cap de 10 minuts més una altra vegada el mateix.Suposo que ja m'acostumaré.
La cosa més curiosa és el meu allotjament, hem fa molta gracia perque a més d'un li agradaria esta vivint en la meva situació. Visc a un pub! no hi ha res més autentic que venir de lluny i trobarte plenament vivint com un angles més. El pub és el del propi club de hockey en que jugu i tinc el camp al costat així que...no tinc problemes en arribar tard a entrenar o no en tindré per marxar a dormir durant els 3rs temps dels partits.
Bé ho deixaré aquí perque no estic massa inspirat, suposo que és suficient per els que volgueu saber que estic bé...
Regards from UK!
(us adjuntu la fotografia del pub on estic vivint, el noi que esta sentat al banc és el Pim, el noi holandes que també juga i viu amb mi)

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Paio no se com tu fas pero sempre estas viatjan,jo els 24 anys i vaig estar sol i sense saber ni una puta paraula d'angles,pero el final ja m'ho vaig pasar b.Coses que em varen costar acostumar conduccio per l'esquerra,pujar l'escales macaniques tothom es posa a l'equerra,el bus no mes i pot anar em sembla que 6 persones dretes,i que no s'esforcen gens per entendret,el cafe orrible i car,el mingar,no es beuan cubates

Anònim ha dit...

M'ha dit el Ranjit que el teu entrenador és amic seu.

Anònim ha dit...

xama posa m una cider
em xifla
mmmmmmmmmm..........k bona si si
jajajaj
besotes titi
k et vagi bé per cal angles
ja tens oli?
alli no en venen
snif

Jaume Freixa i Sureda ha dit...

ei ramir, t'he de dir que ami si que mintenten ajudar i que a l'escala del metro tas d posar a la dreta, xq la gent amb pressa adelanti x leskerra, el que no entenc es que u fan al reves del nostres reves amb el conduir...no se si mexplicu, estan ben bojos!! aixo si, el cafe sempre k el demanes es america i dolent i del menjar tpoc sta malamen almenys ara!!
Titi no et preocupis que no em falta oli, aki hi ha de tot i mes!!! laltre dia vaig trobar un super d menjar catalanoespanyol, aixo si, pel fuet d vic en demanaven 5 euros i vaig preferir esperar x tornarne a menjar!!! Molts petons a tothom!!!

Anònim ha dit...

collons això de viure en un pub al costat del camp es perillós!!! perquè arribaràs mamat dia si dia també, als entrenos i et fotaràn al carrer. En fi, enhorabona per la decissió de marxar a Londres, no en tenia ni idea!!! Tornaràs controlant a tope l'anglès i amb moltes experiències.
J.A.F.

Anònim ha dit...

collons això de viure en un pub al costat del camp es perillós!!! perquè arribaràs mamat dia si dia també, als entrenos i et fotaràn al carrer. En fi, enhorabona per la decissió de marxar a Londres, no en tenia ni idea!!! Tornaràs controlant a tope l'anglès i amb moltes experiències.
J.A.F.

Anònim ha dit...

Nanuu,
Quan surti el sol estirat a terra i disfrutel que el sol.
No et beguis un tanto de whisky abans d'entreno!
Visca els pubs!!
Gugu

Anònim ha dit...

Q APS XUAR A HOCKEI?