dimarts, de setembre 09, 2008

Ja la teniu aqui !!!


Hola FREIXAM,
Ja la teniu aqui!!! La nostre medalla de plata. La medalla dels FREIXA. Espero que d'alguna manera o d'altre us la sentiu vostre. Us volia donar les gràcies pel suport que he rebut durant tots els Jocs Olímpics a Beeging (Pekín).

Ha sigut una experiencia brutal, enriquidora, oriental, inolvidable... amb tots els sentits.

Gràcies a la exigència del nostre equip vam arribar a la final,
però també gràcies a aquesta exigència estavem tristos al rebre la medalla de
plata. De micu en micu, et vas donant l'importància de lo que has fet!!! Gràcies a les persones i a la família que tens al teu voltant.

Ja tinc ganes de que arribi el 25 de Desembre. Al capvespre vull brindar un any més amb tots vosaltres... amb FAMÍLIA FREIXA!!!.... amb DUBOIS és clar!. Mentres... ja sabeu òn sòc, si algú vol venir a casa a Amsterdam, que m'avisi.

Quin últim mes!!!!... (Alègries) Felicitar als Tiets Oriol i Àngela, a la Toti i L'Àngel Luis, pels seus casaments. (Tristesses) El Tiet Esteve Buldú ens ha deixat, donar tots els meus ánims, petons y suport a la tieta Conxita, a l'Inma, al Teco, la Marta i el Xavi.

GRÀCIES A TOTS. Santi

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo faria El Xipotil de La Diada a Amsterdam aqui a casa teva.Santi tu estas conten pero naltros tambe es pasajat els teus cognoms i tambe el nom de Terrassa.Estem molt contents que valoris aquesta medalla d'argent.Endevant¡¡¡.T'espero a casa meva per Nadal que tenim d'entrar amb societat a la Nicolin.Volem coneixer

Anònim ha dit...

Gugu la Nicolin, ha de passar la prova del mocador. com que queda lleig que li foti el sogre, s'accpeten voluntaris.

Anònim ha dit...

Aquest any cel.lebrarem el nadal por todo lo alto a la Masia que tenim al costat del Juan en honor a la medalla de plata. Si ve la "Nicotin" que diu la meva dona, passarà la prova del mocador segur!!

J.A.F.

Anònim ha dit...

lo mocador i le llum tencade,pero sense mariconaes i retratu amb el dubois,santi jo vindre a veuret amb el tito,b si amb deixa la clau

Anònim ha dit...

Que com va aixo del Xipotil del dia11 hora i lloc? hi aura foc ?el mingar i la veguda queda 1 el seu?.Qui sapige quelcom,que s'expliqui i si plou?Ha Sant Bermat?

Anònim ha dit...

Gugu que grande eres

Anònim ha dit...

SI.....SI.....FOUL DEL MORO.....DEL FI....SI.....SI....

Anònim ha dit...

Aquest Gugu es una cosa grande. moltes gràcies pels ànims, t'he de dir que el pare va veure el partit de la final i es va cagar en els alemanys (no ho va dir però ho va pensar segur!) Per altra banda moooltes felicitats per aquesta medalla de plata (a mi lo de argnet em costa nois!) i la porpera d'ORT!

Anònim ha dit...

be gugui
guarda un finde per la delita i la titi... ja t ho vaig dir
tranki k son molt bones noies no farem soroll...jajaja
i fins kuan tornis.....
besotes
titi

Anònim ha dit...

jo despres del mocador faria un dei dei digo dai a veure si el gugu li ha ensenyat a la nico l'estisora o ganivet ull de bou o tauladete
wenu, ens veiem per nadal!!!!
enhorabona!!!!!!!!!!!!
kikufre

Anònim ha dit...

ese gugu ese gugu eh, eh!!...