dimarts, de setembre 09, 2008

IMPORTANT: Xipotil de la diada

PUGRAMMA PREVIST XIPOTI DE LA DIADA DIA 11 SEPT
9:30 Tots a la benzinera Q8 (Ctra. Matadepera) amb cotxes. (grans, petits, mitjans I gossos, gats no!!)
9:45 Segona convocatoria a Can Poble per fer la II pujada a la mola.
12:00 Arribada a dalt de Sant Llorenç, entrepà lleuger a fora l’era, foto de família amb senyera.
12:45 Avall que fa baixada.
14:00 “XIPOTIL” a casa del Jaume Freixa (al mateix lloc de l’any passat) Cal que cada família s’ho porti TOT dinar, plats de plàstic, cuberts de plàstic, vasos de plàstic, tovallons de paper, postres, begudes, café amb termo, etc….. El Jaume Freixa ens deixa l’espai per poder fer el xipotil, les taules, les cadires i les brases!!!! On cada ú es podrá fer el seu “tall”
Us esperem a tots!!
la COMMISSIO ORGATNIZADORA.

26 comentaris:

Anònim ha dit...

Abads Diaz, confirmats 6 persones a la pujada i al dinar
J.A.F.

Jaume Freixa i Sureda ha dit...

Digueuli al meu pare que vigili al baixar, no fos cas que es torni a esguinzzzar el peu....jo no podre ser-hi, espero gaudiu de la trobada!!! una abrasada i bona diada, sapigueu que tinc l'estelada penjada a la meva habitació!!
Una abrasada desde London!!!

Anònim ha dit...

bé la titi també confirma la seva assistència...
proposo pels mes agosserats pujar per una variant
bé bé no us fikeu nerviosos, des de can poble i pel cami normal però.... ki vulgui k em segueixi
i.
besotes
titi

Anònim ha dit...

I si plou?

Anònim ha dit...

estic amb negociacions amb gerència.
m'han de confirmar el tema.

Anònim ha dit...

ei k passsaaaaa????
k steu sonats o k ???
kuan penseu tarda a puja ??
2 horeeeeeeees ??? jajajajaj sens kardara de niiiiit!!!!
io nire am la titi i tirem pel dret !!! i am 20 minuts ens plantem dal oi titi ??? jajajaja

Menxu ha dit...

Els de kal Puigde hi anirem TOTS.

Sussi Freixa ha dit...

Els Padrissus també venim! 3 petits i 2 adults. Com que anem amb el cotxe ple de gom a gom, ens trobarem a Can Poble a les 9:45. Visca Catalunya!

Sussi i cia.

Anònim ha dit...

Ei¡¡¡¡¡¡¡¡ IMPORTANT en Jaume diu que deixeu el cotxe el carrer de sota casa seva ''Pasatge de Can Torrella''perque en el pou(Lloc que fem el evento esta d'obres)Familia FREIXA-MIRALDA 3 el Wilow no be

Anònim ha dit...

Montse&Agustí = SI.
Ella nomes al xipotil i ell tambe a la Mola (passant de la xula de la titi perque ja tinc una edat!) Portare sardines per fer a la brasa, ho dic pels del xais, butis i demes!!!!!!

Anònim ha dit...

SI PLOU L'ANONIMO I JO ENS FOTREM UN FART DE RIURE....

Anònim ha dit...

PORTEU LES ANTORXES.....

Anònim ha dit...

Si portas sardines, jo civils. Que algú porti la gramola i les plaques.

Anònim ha dit...

Confirmats 2 Verdaguers i una Freixa a la mola, les nenes Verdaguers sobre la marxa, es a dir la "marxa del dia anterior"
Jo m'apuntu a una variant amb la Titi x grimpar...el cingle del cavall????

Anònim ha dit...

l ampora be mola i lu q vagi falta ens baiem el fumeta n i es senva d pont q el moki la mama

Anònim ha dit...

de cal freixa matalonga de la font vella, vindrem 4.ala mole sols 3 le tate fara el dina.

Anònim ha dit...

QUE ALGU PORTI UNA GRAMOLA AMB CONDICIONS PER FER BALL D'ENVELAT DESPRES.

Anònim ha dit...

leñe, jo no hi soc i m'ho perdo, au freixam a disfrutar-ho! I vigilau amb la canal que us futreu baix, titi and co...
p.s. qui és la granujilla?

Anònim ha dit...

La família Gomez Abad serem 5, bebe inclòs.A la titi Montse no la seguirem pas.

Anònim ha dit...

vamos k nos vamos
el trajecte serà per la canal de la font soleia
com sortirem de can poble
haurem de recular una mica
pero res de 10 minuts
la titi es una tortuguita
ok
ah el cami es molt primet
polotant
farem fila freixa, lease india
besotes
titi

Anònim ha dit...

I les Torxes

Anònim ha dit...

Q PUC PORTAR EL CA

Jaume Freixa i Sureda ha dit...

no us deixeu el dubois, que currompi be!!!!!!!!

Anònim ha dit...

les torxes les te el Max, sino mireu uns fotos més avall.

Anònim ha dit...

algu que porti cartes i ben dinat, com que no hi ha gramola, fotem la manilla.

Anònim ha dit...

el granujilla es el 2º de cal Puigdellivol-Freixa, osia el Xavi